betting sites uden dansk licens



    Forum

    Suomen foorumit
    04/19/2008, 07:04 AM
    terve 
    Cifu Posts count: 2 mä oon uus täs ro2. mites saan tehtyy accountin. vai riittääkö se että tein sen tälle sivulle ?
    04/19/2008, 07:25 AM
     
    Cifu Posts count: 2 En saa accountii millää tehtyy.. haluisko joku auttaa en pääse 2 kohtaa pidemmälle vaikka laitoin kaikki kssn ja suin muut.

    nimet ja muut saa olla iha mitä vaa
    e-mail [email protected]
    04/26/2008, 10:05 PM
     
    Fukov avatar Posts count: 11 Sori mutta on varmaan helpompaa jos kokeilet EuphRO:a.
    05/03/2008, 12:25 AM
    MO 
    Y-O- avatar Posts count: 5 Täällä ollaan. Tässä peliä juuri latailen. Katsotaan saanko toimimaan :D
    05/03/2008, 01:33 PM
    Moi 
    Revonia Posts count: 1 Moi kaikki. Ajatella että tämmönenkin sivusto on tehty :p .

    Onko tällä jo minkälainen pelaajamäärä? Mietin vain, koska itse en enään tässä iässä välitä hardcore levelaamisesta, sun muusta jokapäiväisestä tylsyyteen asti menevästä asiasta. Mutta Ragnarok online 1 oli siinä onnistunut, että pystyi löytämään aina mukavaa porukkaa, keiden kanssa voi jutella.
    05/03/2008, 01:48 PM
    . . . 
    Y-O- avatar Posts count: 5 Vielä latailen peliä, niin pelaajamäärästä ei tietoa..

    Ihan oikeassa kyllä olet ykkösen suhteen. Itsekin pelasin sitä ennen paljon ja mukavaa porukkaa oli kaupungit täynnä :3 Ihan tuntemattomien kanssa tuli juteltua niitä näitä ja tunnelma oli aina mukava. Uskosin, että tässä kakkosessaki sama tunnelma kyllä pysyy. Varmaan aika moni tätä pelaava on nimittäin sitä ykköstä pelannu/pelaa.
    05/11/2008, 10:26 PM
    Re: Suomen foorumit 
    kyroray Posts count: 5 Morjens vaan kaikille. Pistin juuri lataukseen kaikki tiedostot sillä päässäni alkoi höyrytä. Höyrytä meinaan sen takia, että tuo rekisteröinti sattuu mielestäni olemaan nii kusinen homma, kuin vaan voi. Sitä tähän mennessä jo noin 2 tuntia, 40minuuttia yrittänyt säätää, mutta nyt sitten pimahti. Ei millään enään tahto riitä alkaamaan takkuamaan ton rekisteröinnin kanssa.

    1. Hankin KSSN, generaattorilla.
    2. Pääsin seuraavaan kohtaan, pistin kaikki tiedot, sitten seuraavaan..
    3. No sitten siellä onkin esillä sivusto missä itse rekkaus ohjeessa ei ole minkään maan merkintöjä ja päätäni siinä sitten mietin puhki, että mikä tulee mihin. Äsh.. ei tästä tule mitään joten ehkä vaan parempi luovuttaa.

    Tai jos joku olisi nyt niin kiltti ja vaivautuisi tekemään minulle tuonne hahmon, kun itseltäni se nyt ei tahdollakaan tunnu luonnistuvan. Ei, ei..

    Jooh, hyvää yötä.
    -Kyroray

    05/20/2008, 05:26 PM
    tuota tuota 
    Y-O- avatar Posts count: 5 Uskosin, että helpompaa olisi vaan täältä http://www.euphro2.com peli hommata & hahmo tehdä... En voi kuitenkaan taata, että tulee toimimaan.. ihmisillä paljon ongelmia pelin asennuksessa ja pelaamisessa. Itse sain pelin aika vaivatta toimimaan, ja pari viikkoa ehdin pelata, kunnes sitten yht'äkkiä päätti lopettaa toimimisen ja pukkasi HACK SHIELD ERROR:ia ikkunaan. En tehnyt koneella mitään erikoista ja peli vain yksinkertiasesti "räjähti", joten tässä pari päivää olen yrittänyt saada taas toimimaan, mutta aika pahalta näyttää. Hiukkasen ärsyttää. Mutta jos sinulla onnea olisi ja saisit pelin toimimaan....
    05/24/2008, 03:32 PM
    Apua 
    Jormes avatar Posts count: 3 Voisko joku auttaa mua ton EuphRO kakkosen kanssa? Oon rekisteröiny accountin ja päivittäny clientin mutta kun yritän kirjautua niin se vaan lataa eikä mitään muuta tapahdu vaikka oottaa puoli tuntia...
    EDIT: Ohops! Ei se ollukkaan päivittäny kokonaan :)
    EDIT2:Ei toimi vieläkään...Yhä sama ongelma
    EDIT3(Kylläpäs on paljon muokkausta tälle päivälle):Nyt tulee error jossa lukee:"'FaqLink.dat' file load fail!"
    Taas EDIT:Selasin kansioita läpi ja huomasin että FaqLink.dat puuttuu DAT-kansiosta.
    05/28/2008, 03:45 PM
    HAHA 
    Y-O- avatar Posts count: 5 MUHAHA! Sainpas pelin taas toimimaan. ja yllätys yllätys, vika oli windowsissa.

    Jormes. Ei kannata päivittää peliä. Ellet sitten halua, että peli kaatuu koko ajan. Itsekin ensin päivitin sen ja eipä tullut pelaamisesta oikein mitään ku joka viides minuutti peli kaatu.. eikä se partykään taida toimia jos sen päivittää.. vai johtuko se nyt siitä english translationista?

    Joo mutta nyt uutisia. Kuulin aika luotettavasta lähteestä, että Ellr-rotu ilmestyy 26. kesäkuuta tänä vuonna. Eli aika pian. Joten valmistautukaa lataamaan lisää dataa! >A<

    not logged in