betting sites uden dansk licens



    Forum

    Svenska RO2 forumet
    12/08/2007, 05:48 PM
    Svenska RO2 forumet 
    BaggeN avatar Posts count: 5 Hej alla spelglada RO2 mäniskor.

    Som ni ser nu har vi öppnat en svensk sektion med RO2 bara för oss svenskar och evenutelt norrmän? ;)
    Beroende på vad som händer och hur stor våran community kommer bli så kan vi evenuelt börja att adda mer sectioner till vårat forum.

    Tills detta har hänt så ber jag er att använda det engelska support forumet osv för information om RO2.

    Varför detta?

    Jo just pgr av att jag är bara en mäniska och jag hinner faktist inte översätta allt och hjälpa alla. Så om ni har frågor eller vill ha infromation så använd den internationela sectionen än så länge.

    Kan bli större?

    Som sagt, får vi mer folk och ökat intresse så ser jag inte problemet att försöka skapa ett lite mer "svenskt" team här så vi kan hjälpa alla med sina problem på svenska, men jag tror inte det ska behövas dom flesta kan engelska och vet hur man pratar engelska. ;)

    Så, har ni frågor. Använd det internationela forumet!
    men! Det behöver inte betyda att ni inte ska skriva här också ;)

    Ska ni diskutera nå eller prata om saker gällande RO2 så använd "Allmänt" forumet. ;)

    Har ni nå ider, hittat stav fel eller nå sånt dumt så kan ni gärna ta kontakt med mig så ska jag försöka rätta till det.

    - BaggeN
    12/19/2007, 08:49 PM
     
    Shirasu avatar Posts count: 9 Ok, du har 1 till svensk här men jag är bara här för att få svar på vissa saker och försöka få dem fixa den här jävla sidan så att den inte är så jävla laggig. >.>

    för jag spenderar ganska mycket tid på forum hit och dit men INGET forum är så krävande som detta.

    Aja i spelet har jag en gunner med namn Rejiro eller Shirasu eller nogåt. Fast har inte kört sen jag kom till lvl 12-14 för RO2 har inget som jag gillade i Ragnarok Online.
    12/25/2007, 04:38 PM
    Re:  
    BaggeN avatar Posts count: 5 Nä jag vet, tror det är så mycket bilder och chaffs just nu, fast det laggar inte så mycket för mig, jag sitter på BBB lina med firefox.

    Får väll se vad som händer ;>
    12/27/2007, 01:52 PM
     
    Blackbird avatar Posts count: 7 Finns det någon chans att detta spelet kommer ut på den riktiga english versionen?
    01/18/2008, 01:11 PM
    Spelet... 
    Eez avatar Posts count: 1 Det går ju inte att ladda ner spelet O.o vad är det för fel? När jag trycker download så står det bara att sidan inte kan visas... Hjälp.
    01/24/2008, 05:30 PM
     
    Olsein Posts count: 3 Jag kunde ladda ner det. problemet är nu bara hur man ska få tag på ett KSSN account :S
    02/05/2008, 08:32 PM
     
    Blackbird avatar Posts count: 7 För mig så fungera det att ladda ner och skapa ett konto, föresten spela jag inte på den koreans version, spela på den japanska för förestår mer där :)
    03/28/2008, 06:51 PM
    meeh. 
    Lihlih Posts count: 1 Nu har man laddat ner det men det funkar ej ô.o: står bara en massa kludd.
    Fick det att funka innan jag pogramerade om datan men nu så har jag glömt allt hahah
    05/17/2008, 03:54 PM
    Re:  
    Elias79 Posts count: 7
    Quote (Olsein)
    Jag kunde ladda ner det. problemet är nu bara hur man ska få tag på ett KSSN account :S


    Jag tror att dom har stängt reggen.
    05/31/2008, 10:23 PM
    help~ 
    Joxtra avatar Posts count: 1 Om det behövs hjälp säg bara till \o/

    not logged in